Mít k dispozici dvacet čtyři hodin všechny dodávky, které vlastníte, je samozřejmě krásný sen, ne všem se ale vydaří něco takového. Musíte totiž vědět jedno a to je to, že ne vždycky jde všechno podle plánu.
Zároveň si spousta lidí neuvědomuje, co vlastně něco takového představuje. Pakliže jste menší podnikatel, máte rovnou několik překážek, který musíte čelit.
- Řidiči
Pakliže vlastníte dodávky, musíte mít zaměstnané i řidiče, kteří s nimi budou jezdit. A to se vyplatí jen v případě, že zakázek máte opravdu hodně. Protože lidi nemůžete jen tak postavit do kouta a platit je jen od hodiny, co bude třeba jezdit. Samozřejmě, můžete, ale moc řidičů vám tam nezůstane. Takže už vám narůstají náklady o několik desítek tisíc, zároveň musíte ještě pokrýt náklady na auto.
- Prostory
Dodávky a vozy musíte mít někde uskladněny, někde musí mít centrálu, dispečink a někde taky musí probíhat údržba či servis. Tady se vám to už začíná kupit, protože dodávky jen tak v podzemní garáži mít nemůžete. Už je třeba prostor, nějakých lidí, co tam budou hlídat, někoho, kdo bude na dispečinku, pokud se cokoliv stane.
- Údržba a servis
Pakliže se něco stane nebo se něco poškodí, už je třeba to někde dovést a opravit a co nejrychleji. Musíte mít kde uskladnit a zároveň musíte platit někoho, kdo to opraví. Pak je nutné ještě k tomu všemu dělat pravidelnou údržbu, kterou nemůžete chtít po řidičích, tedy můžete, ale znovu – spousta řidičů vám tam nezůstane.
A takový seznam by mohl jít až do závratných čísel, protože těch nákladů se vám nastřádá opravdu hodně. Samozřejmě to tak není každý měsíc, některé měsíce jsou klidné a není třeba nic. Někdy je to ale třeba opravdu záhul. Chcete si všechny tyto náklady co možná nejvíce snížit? Tak proč si dodávky nepronajímáte? Máte všechen servis a údržbu v ceně, navíc se slevou pro stálé zákazníky! Půjčovna dodávek Praha je přesně tím pravým pro vás, ať už jste malí nebo středně velcí podnikatelé.